8 Eylül 2010 Çarşamba

ozur dilerim, sevemedim

--

- Ben geliyorum sormadan ama, gerci erkenden gitmem gerekiyor zaten.
+ Niye?

--

- Benim gitmem lazim.
+ Gitme, dur biraz.

--

+ Goruselim cumartesi gunu.
- (Icses: Niye?) Bilmiyorum, bakariz.

--

- Iyi geceler.
+ Sana da.

(Dudaklar, sigara kokan dudaklar).


Yasemin Mori - Mutsuz Punk


Taze kalsin diye yesilliklere su atan manavlar gibi,
deniz suyuyla islattim kendimi bazen.

Kafam karisiyor hep, olup biten
o kadar cok sey, olup da bitemeyen cokca gun ve gece.

Giden biri var icimden kalkip, sirenlerle sabah oluyor
sehirlerin birinde,
sehirlerin gecesi bana geliyor aksamustleri,
gunesi bazen bende batiyor.

Tozumu aldim, kaldirdim kendimi vitrinin kapali bolmesine,
Karasu'nun kitaplari gibi sakladim adlarimi, sifatlarimi
cokca da tadimi.

Actigimda paketini bedenimin, cirilciplak kaldiginda ten
usuyup, titreyen ses tellerimi kestim
uyanamadi iliklerim, dolmadi damarlarima kan
tasamadim.

Icimden topluca kalkip giden bir kalabalik var
Misafir odasinin kilitli kapisindan
Anahtar deliginden
Halisiz koridorun soguk mermer tabanindan
Pervaza gelmeyi arzulayan kasim ruzgarindan
Kasigimdaki agridan kacip duran.

Anlasip yola koyuluyorlar benden cikip.
Sozlesip gidiyor icimden birileri.

---------------------------------------------------

Kaybedenler, tutunamayanlar, umut etmekten les yemis gibi korkanlar. Gecmisimin gerceklesmeyecek onizlemisini baska insanlarda gormem biraz urkutucu. Neyse ki gecici, neyse ki ben gidiciyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder