18 Ağustos 2009 Salı

Ve basliyor...

Herkesin bir blogu var diyerek basliyor bu ugras simdilik, biraz da yazma sikligimi artirmak, yazmayla olan arami duzeltek adina ve biraz da cahilliklerimi anlatmak icin, bilmedigim seyleri soylemek, bildiklerimi ima etmek icin basliyorum.

Cok sey bilmiyorum, cok az sey biliyorum, biraz yasadim, hala da yasiyorum. Her gun yasadikca, ogrendigim, gordugum, sasirdigim bir cok seyin bir parcam olmasini, yanimda kalmasini istiyorum artik ve saskinligimi paylasmanin vaktinin geldigini soyluyor icimden bir ses, biraz seytanin soyle dedigi durumlari, biraz dur bakalim ne soyleyecegim meraki.

Blogun basligi ahlaksiz oldugum icin ya da ahlak kavramina bir tanim yapip da reddettigim icin 'genel ahlaksiz' degil, bu kavramin hala kullanilabilirliginin boyutlarini sinamak ve hatta mumkun olursa biraz da bu donguyu rahatsiz etmek icin 'genel ahlaksiz.'

Bunu niye acikladigimi bile bilmiyorum aslinda, hadi bakalim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder