24 Ağustos 2009 Pazartesi

Omrumu yedin Martin!

Babazula gider en iyi buna.

3 ayda ogrendigi turkce'siyle catir catir turkce konusup, Almanya'da aylardir yasamama ragmen 'hebele'den oteye gidemeyen almancam yuzunden beni bunalima sokan, hayati zehir eden adam Martin. Guya bulusup ben onun turkcesine o benim almancama yardim edecekti, simdi surdan bir sey demek istiyorum sana Martin 'Allah belani versin, omrumden omur yedin, bunalima soktun'

Bir de utanmadan facebook'ta yazdiklarina bakin bugun, git lan bi git.

5 yorum:

  1. "boş dolmuşta ayakta gitmek"le ilgili bi laf vardı, bilmiyorsa onu da öğrenmesi lazım martin'in, fâideli olur, dağarcığı gelişir.

    YanıtlaSil
  2. onu mutlak ogretmek lazim, hatta bizzat sebep olabilirim sinirden oyle deyim :p

    o degil de ben bununla bulusursam ona 'comba havasi'ni ogretecegim ahahah, mal adam ya, sinir etti beni surda :)

    YanıtlaSil
  3. HAUAHUAHUASHKHLUAHSUHAUKSLHDUAHUDHAU

    OLM BENDEN DAHA FAZLA HAKİM DEYİMLERE LAN HUASDHKLUDHKUDHUSA

    YanıtlaSil
  4. gel de delirme iste.

    yok neymis Ev arkasinda vay anam, isirgan. sie lan sie.

    bi de sona bi sey daha yazmis yarin aciklicak, alman ya uyusa hemen :)

    YanıtlaSil
  5. harbiden sinir bozucuymuş bu adam ya:)

    YanıtlaSil