31 Ocak 2010 Pazar

and i'm just looking at the floor, just looking at the floor

toparlan evlat

hüzün kokuyor üstün başın

(16 Haziran, Cumartesi, 2007)



bir pazar gunu klasigi, anksiyete saldirilari, dunyadan yok olma istegi ve paranoyanin sicak kucagi ve birikmis kelimelerim.

Kopardım dilimi en son

inledi Yine de içimde

farkında olmadan

kan kaybından mezar taşı

içi buz gibi soğuk

içi buz gibi korkunç

orada unuttum işte


(14 Haziran, Pazar, 2009)


-


tedirgin kararlar

her daim kanar

yazdım

oraya

buraya

içi boş mezar taşlarına

gidişiyle kepengini çekmiş aklım

tecavüz ettikten sonra bana


(16 Haziran, Cumartesi, 2007)



-


nedense yine de

diyemiyor kimse elveda

kapı orda hep açık duruyor

le tristessa durera


(24 Haziran, Pazar, 2007)



3 yorum:

  1. "pazar günlerini severim
    belgesel izler
    kuşların hayatını
    maymunların aşkını
    zebranın kaçışını
    ormanlardan uzak odamda
    çay içer izlerim
    birde benim belgeselim var
    yönetmenim belli
    hayatım,aşkım,kaçışım
    gülüyorum ben orda
    güzel bir hareket çekmişim dünyaya
    iyi gözüküyor... "

    YanıtlaSil
  2. marla, bu mor ve otesi sarkisi di mi? hangisiydi ki?

    kirmizi capon baligi; pazar gunlerinin sadece belasini istemiyorum ben, olmasinlar lan, olmasinlar!

    YanıtlaSil